Hvad leder du efter?

Køb og leveringsbetingelser

Køp
For at opfylde købsaftalen, når Vitaminbutiken Kenkou bekræftet ordren gennem en ordrebekræftelse. En ordrebekræftelse genereres automatisk. Hvis fristen ændre i den rækkefølge, kunden vil blive meddelt så hurtigt som muligt. Vitaminbutiken Kenkou har ejerskab og tager tilbage til retten for alle varer indtil fuld betaling er blevet betalt af kunden. For at beskæftige sig med os, skal du være 18 år.
Pris
Priserne er inklusive moms på 12%. Efter bekræftelse af ordre, kan priserne kun ændres af omstændighederne Vitamin Store Kenkou kontrol. For eksempel, væsentlige ændringer i råvarepriser, valutaudsving eller en ændring af momsen. Ingen ekspedition omkostninger vil blive tilføjet.
Fragt
Et leveringsgebyr vil blive føjet til den pris. Vitaminbutiken Kenkou en fast pris for skibsfarten. Fragt inom Sverige er kun 29kr (SEK), uanset vægt eller størrelse af pakken. Levering til Norge er 65kr (SEK). Levering til andre EU-lande og verden er 49kr (SEK). Du skal betale noget gods, hvis din ordre er over 500 kr (SEK).
Betalingsbetingelser 
I øjeblikket tilbyder vi to betalingsmuligheder:
1. Kortbetalning
 Betale med VISA eller MasterCard.
2.  Regning
Du vil modtage en faktura med fakturaen i pakken, som du kan betale, når du vil inden for 14 dage (bara Sverige). Sædvanlige kredit oplysninger vil blive foretaget på alle ordrer. Ved præsentationen af usikre betaling historie, du vil i stedet blive tilbudt enten at forudbetale din ordre eller betale med kort. Alle forsøg på bedrageri som personlig identitet tyveri vil blive anmeldt til politiet øjeblikkeligt.
Leverancer
Varer på lager normalt sendes inden for 1 arbejdsdag efter vi har modtaget din bestilling. I tilfælde, hvor der skal et produkt kan bestilles hos leverandøren, leveringstiden er lidt længere, men vi så informerer kunderne om den forventede leveringstid. De pakker er sendt med A-post og leveret af Post.
Leveringsforsinkelser
Nogle gange sker leveringsforsinkelser uden for vores kontrol. For eksempel, ske, når en leverandør ikke kan opfylde sine leveringsforpligtelser for os. Hvis dette sker, vi fralægger os ansvaret til kunden for den skade som følge af forsinkelsen. Vi vil altid informere dig, hvis leveringen trækker ud.
Transportrisk
Sammen med vores shipping partnere, står vi risikoen for transport, dvs. risikoen for, at varerne er beskadiget eller forsvinder under transporten fra vores lager til dig. Du og transportvirksomheden bærer risikoen i tilfælde returneres til os.
Beskadigede varer
Når du modtager din konto, er det vigtigt straks at undersøge pakken. Kan emballagen og dens indhold er beskadiget, vil meddele dig, at din e-mail-center, eller direkte til luftfartsselskabet. Altid gemme den bekræftelse, du modtager på dine varer er beskadiget. Vi er taknemmelige, hvis du giver os besked, så snart den opstår. Men inden for en uge. Bedes du kontakte os via telefon 021-4800510 eller email os på: info@vitaminbutiken.com
Fortrdelseret
Ifølge fjernsalg har du som kunde ret til at fortryde købet inden 14 dage efter du modtager varen, og uden særlig grund. For brug af Fortrydelsesret / Open køb, betaler kunden for tilbagevenden shipping. Ret til at annullere og åbne købet finder ikke anvendelse, når varerne ikke kan sendes tilbage i usamlet, ubrugt og ubeskadiget tilstand. Hvis du kommer hjem, en vare er defekt eller forkert delievered, for selvfølgelig, vi betaler tilbage shipping. Kontakt os og vi bliver enige om, hvordan erstatning for den, der skal betales tilbage til dig.
Reklamationer
Hvis du ønsker at reklamere over en beskadiget eller forkert vare, bedes du kontakte os via e-mail eller telefon inden for en uge. Vi har telefon mellem 09-14 mandag-fredag. Altid gemme emballage, originale kasse og bekræftelse af betaling. Hvis du returnerer beskadigede varer til os, gøre den enkleste af indpakning og emballage, som den blev sendt i. Vitaminbutiken Kenkou efter forbrugernes indkøb, hvilket vil sige 36 måneder reklamationsret. Videreudnyttelse loven omfatter kun første fejl, dvs fejl, der eksisterede i produktet ved levering. Dette gælder ikke i tilfælde, hvor vi kan ikke finde noget galt med produktet, eller hvis du har forårsaget skaden selv. Almindelig slitage udskiftning endnu.
Tilbagebetalninger
Restitutionerne er lavet til din bankkonto, eller som kunden foreslår. Restitutionen er lavet inden for 5 arbejdsdage efter at vi har modtaget og accepteret dit afkast.
Reservationer
Vi forbeholder os ret til ændringer i priser som følge af store pris afvigelser fra vores leverandører, stavefejl eller andre fejl, der er uden for vores kontrol. Læs mere om uforudsete hændelser i løbet af Force Majeure nedenfor.
Force Majeure
I tilfælde af krig, naturkatastrofer, strejker i beskæftigelse, agentur beslutninger og lignende begivenheder uden for vores kontrol, som ikke med rimelighed kunne have været forudset, og berører de kontraktlige aftaler og tilsagn fra vores side, hvilket betyder, at vi ikke kan holde denne kontrakt / engagement, danne grundlag at vi frigivet fra vores forpligtelser til at opfylde denne kontrakt. Anført nedenfor er links til Forbrugerstyrelsen og ARN, hvor du kan læse mere detaljeret om forbrugeren køber og fjernsalg mm. I en tvist, der opstår, vi altid ARN's anbefalinger
Læs mere på:
http://www.konsumentverket.se/
http://www.arn.se/
Scroll To Top